pondelok 9. mája 2016

V skate parku a Youtubeové "Funny videos" so zvieratami

Načo všetko sú jazdci schleich využiteľný....

Na školskej burze som si kúpila strašne pekný miniskejtík. Von som vytiahla aj SCH a zrazu vidím, že sa veľkosťou presne hodia na ten skejt. Tak som ich samozrejme nafotila a fotky sú tu:

Majka na to zrejme talent nemá...

Rovno s ním do cirkusu!

Ruby skejtu nedôveruje...


 Čierny blesk to nejak nepochopil...:/




 Potom je tu druhá téma, ktorej sa chcem venovať. Na YouTube sú Funny videos so zvieratami ( najznámejšie na Failarmy ) Podľa mňa to také smiešne nieje. Ako by ste sa vy cítili, ak by ste nechtiac urobili niečo smiešne a niekto by to bez vášho súhlasu dal na internet? AK sa vám to už stalo, viete, aké to je nepríjemné. Ale horšie sú tie, kde si mohlo zviera ublížiť. My sa na tom smejeme, ale čo to zviera? Čo ak sa zranilo? Napr. videla som ako taká žena ( alebo muž) strčili takého psíka aby skočil z jednej nižšej stavy na druhú. On skočil, strecha sa prepadla a ktovieako sa to skončilo...  



1 komentár:

  1. No áno zviera si môže ublížiť napríklat môj pes keď sme sa vracali z prechádzky tak sa na chodbe dobre nesvietilo a on narazil do bicykla ale našťastie sa mu nič nestalo. Mňa viac baví ten typ fuuny videí kde zviera niečo vivedie (roztrhá noviny, vykočí s vane lebo sa bojí vody a tak.) A potom ma najviac bavia keď pes uteká a chce zabrzdiť na plávajúcej podlahe a brzdí tak že sa mú šmikA LOL

    OdpovedaťOdstrániť