pondelok 30. mája 2016

Novinky každého druhu...

Ahojte,
Som dosť nespokojná s tým, že píšem až posledný májový deň:( Ale povinností bolo tak veľa že som na to zabudla... Teda oprava: nezabudla, myslela som na to, ale to poznáte: Každý deň ráno si poviete: Dnes to urobím, a keď večer zaspávate, uvedomíte si, že ste na to zabudli. Okrem toho som mala narodeniny. Teda mala som ich už dávno, ale až v máji som mala s kamoškami oslavu. Všetky vedia že som asi najväčší zberateľ SCH na škole, preto aj darčeky boli také... Jedna spolužiačka mi ale kúpila Chlpáčika. Tak máme dvojičky:)  Okrem toho pribudli Fjordská kobylka Rosie, Hannoverské žriebä Casandra, Tuláčik ( dvojča Chlpáčika), Baškirka Miracle a jej žriebä Vanilka. Posledné dve už sú v rubrike Naše kone.

Tak sa s vami lúčim!
Fotky Rosie, Casandry a Tuláčika hádam zajtra:)

A ešte niečo: neviem ako vám, ale mne ukazuje že som článok napísala v úplne nezmyselnom čase, napr. o polnoci:(((( Toho si prosím nevšímajte, nejde mi to opraviť.


Izzyna:) Naše šteňa 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára