piatok 16. decembra 2016

Vyrábam, vyrábam... a teším sa na Vianoce:D

Čaute všetci!
Takže za 1.: Minishetty parkúr bude mať ešte dve časti a dokončím ho potom:) Tešte sa:)
za 2.: Vianočnú výzdobu som už premyslela, aj stromček mám:) (síce nieje moc realistický ale čo už:D) rančové Vianoce pofotím 22. decembra, ak nezabudnem :D
za 3.: Mám dobrú náladu, preto sú všade smajlíci:)
a za 4.: Vyrábala som!!! Najprv som si zaumienila, že vyrobím viacero pareliek alebo proste šnúrových ohlávok, ale keď som pri prvej skoro prišla o nervy, vyšla z toho len jedna XD Potom som vyrobila ešte psí postroj a drezúrnu uzdečku, ktorá dopadla divne... veď posúďte sami:


Takže parelka... mne sa páči. Platí pre ňu pravidlo: V jednoduchosti je krása.
A aj keď vyzerá tak možno "odfláknuto" to je na nej v skutočnosti pekné:)

Detail spodku... ani neviem prečo som to fotila:D

Čumák:)

Tu je tá divná drezúrna uzdečka...

Pridala som vymäkčenie a stenčila som ju... ale aj tak s ňou niesom úplne spokojná...

Má tiež dve lícnice:)

A postroj:) Neptunovy sa krásne hodí:D

Kuk!

Remeň pod bruchom...

... a pod krkom:)

Koniec vodítka


Tak zatiaľ ahooooj, užívajte si Vianoce:)



5 komentárov:

  1. ja len neviem prísť na to, ako si na toho tinkera navliekla uzdu, ja som to skúšala viac krát, ale potom som to vzdala, bála som sa že si ju roztrhnem a nemáš za čo, je super že si to vieš tak pekne vyrobiť sama, a tá uzdečka je pekná len sa mi na nej nezdá čelenka ale inak palce hore:), si šikulka (ja osobne by som na takú prpľavú robotu tieš nemala nervi XD)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásne, ale ak nebude vadiť poradím ti, že tá druhá lícnica by mala ísť vyššie. Ale inak pekné, ja by som na to asi tiež nemala nervy...;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pekne výrobky. Ta uzdecka se mi také líbí :), je pěkné, jak je vyměkčená.

    Doufám, ze sis užila Vánoce a těším se na další článek.

    Preji ti všechno nejlepší do nového roku a at se ti vše daří :)!

    OdpovedaťOdstrániť