štvrtok 1. decembra 2016

Zima sa už začala, koníky v snehu šantia...

Teploty sú už okolo nuly, aj stromy sú už holé a nám dokonca dvor pokryl taký centimeter snehu:D
Ja mám zimu celkom rada... a čo vy? Dajú sa fotiť celkom pekné zábery, aj keď je pravda, že občas je snehu príliš veľa a koňovy zo snehu trčia len uši :) No u nás to bol našťastie len ten centimeter, takže som mohla fotiť.. nebude to nič extra, nabudúce sa posnažím viac:)


Ešte pred tým, ako sa vrhnete na fotky by som sa veeeľmi chcela ospravedlniť Leníkovy, pretože som zabudla vziať Belku:(((( Ale bude u nás čoskoro Shetty parkúr, takže tam Belka určite bude:)
No a teraz (konečne) fotky:


Indiana Jones: Dobrý Cross country závodník musí obstáť aj v snehu:D


No hej, hej, je to trochu viac ako 1cm, ale nieje to až také strašné...:)


Mustang:) Divoch náš:)



Mustang na veeeľmi škaredej fotke:(



Mustang a slniečko:) To je tam asi najkrajšie...


BEST fotka!


Rosie s Klárou :3 Zistili sme, že Rosie má rada nielen vodu, ale aj jej zamrznutú podobu: sneh!♥


No hej
 , trošku jej padol nánosník:/


Klára a Rosie:) Jess nešla, Majka povedala, že je lenivá XD
(Nie Majka je lenivá ale Jess)

Konečne ako tak dobrá foto:)


Tak sa zatiaľ majte a užívajte si zimu, sneh a Vianoce, než to zasa odíde....:)

Tak čaute! :)))))))))))))))))))
 


2 komentáre:

  1. Nádherné fotky!!!Najkrajšie z nich sú 6 a 9! Ja osobne nie že mám rada zimu ja ju žeriem (iba niekedy, cencúľ), MILUJEM ZIMU!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pekne fotis :).
    Ja mám zimu moc rada :3.
    Vůbec se neomlouvej, to nevadí;)! Příště :).
    Jeden koník z naší stáje (živý) ma strašně rad vodu a sníh. Vždycky se vyválí :))). Takze když chceme jít přes brod, musíme to s nim prokousat, aby neměl možnost si lehnout, ale on si tu možnost rád najde :).
    Jela jsem na na něm. Byl asi březen, šli jsme pres potok a on se samozřejmě vyválel :D :D... Byla zima, brrr, ale jemu to nevadilo :D.
    Kdyz jsme se v zimě ve sněhu připravovali na cváláni, on se s kamarádkou zastavil a lehl si do sněhu :D. A byl spokojenej.
    Je to poník, takze když jsme ve vodě, on si dokáže 10x lehnout a to ho pak není skoro vidět :D.
    Taky si moc uzij advent:)!

    OdpovedaťOdstrániť